Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chełmie


Wersja: 1
Data utworzenia: 2024-05-28 14:54:41
Autor: Pogodzińska Agata
Data modyfikacji: 2024-05-28 15:05:34
Zmodyfikował(a): Pogodzińska Agata

Zaproszenie do złożenia oferty

/rails/active_storage/blobs/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBaDRNIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--d7a724368980ceed619b5f95f68eab76f0b16f32/Zaproszenie%20do%20sk%C5%82adania%20ofert-%20na%20BIP%20aktualny.pdf

 

Radziejów, dnia 28.05.2024 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W TRYBIE ZAPYTANIA
OFERTOWEGO
I. ZAMAWIAJĄCY:
NABYWCA Powiat Radziejowski
ul. Kościuszki 17
88-200 Radziejów
NIP 8891491327
ODBIORCA Zakład Aktywności Zawodowej
Kościuszki 58
88-200 Radziejów
Tel. 54 234-04-47
Tel. kom. 516-086-401, 502 -134 -083
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej
w Radziejowie „
Ul. Kościuszki 58
88-200 Radziejów
w ramach pakietów umieszczonych w poszczególnych załącznikach, formularzach ofertowocenowych:
• Produkty ogólnospożywcze (Załącznik nr 1)
• Pieczywo (Załącznik nr 2)
• Owoce, warzywa i produkty podobne (Załącznik nr 3)
• Owoce i warzywa mrożone (Załącznik nr 4)
• Mięso ryb (Załącznik nr 5)
• Produkty mleczarskie (Załącznik nr 6)
• Mięso i produkty mięsne (Załącznik nr 7)
• Świeże mięso drobiowe (Załącznik nr 8)
• Oleje (Załącznik nr 9)
2. Podane ilości produktów w formularzach ofertowo-cenowych są szacunkowe i mogą ulec
zwiększeniu lub zmniejszeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania
oferty najkorzystniejszej, tzn., że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego
nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo
podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków
finansowych spowodowanych zmianą ilości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian
ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami
w przedmiocie zamówienia. W przypadku konieczności kupna przez Zamawiającego asortymentu
nieujętego w formularzach cenowych podstawą do rozliczeń będą ceny
z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu.
3. Artykuły żywnościowe powinny być dostarczane do Zakładu Aktywności Zawodowej
w Radziejowie ul. Kościuszki 58 88-200 Radziejów sukcesywnie, w miarę zgłaszanych potrzeb,
z wyłączeniem przerw działalności Zakładu związanych z organizacją.
4. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionego
pracownika Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną wykonaną z minimum
jednodniowym wyprzedzeniem (składane codziennie od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00
do14.00 z wyjątkiem dni wolnych od pracy. W szczególnych przypadkach wynikających z potrzeby
Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźnie zamówienie w trybie pilnej realizacji.
5. Wykonawca dostarczy zamówioną partię dostaw każdorazowo w ustalonych godzinach.
6. Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania i wniesienia towarów do wskazanych przez
Zaopatrzeniowca Zakładu pomieszczeń znajdujących się w siedzibie przy ul. Kościuszki 58
w Radziejowie
7. Przyjęcie dostawy jest każdorazowo kwitowane przez pracownika Zakładu przez podpis na
fakturze lub dokumencie przyjęcia dotyczącej konkretnej dostawy.
8. Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię towarów na własny koszt, środkiem transportu
wymaganym dla rodzaju dostarczonych towarów żywnościowych, zgodnie
z obowiązującymi przepisami (do wglądu: dopuszczenie środka transportu do przewozu żywności).
Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów
sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego.
9. Wykonawca musi spełniać wymagania higieniczno-sanitarne w procesie produkcji i obrocie
żywnością, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(tekst jednolity Dz. U. 2020r. Poz. 2021z poźn. zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi
przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia (do wglądu: decyzje właściwego organu
Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład Wykonawcy w rozumieniu art. 62 ust. 1 pkt
2 ustawy z dnia 25 sierpnia2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2023.0.1448 )
10.Wszystkie towary będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać warunkom jakościowym
zgodnym z obowiązującymi atestami, polskimi normami, prawem żywnościowym wraz
z obowiązującymi zasadami GMP i GHP oraz systemem HACCP.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów pierwszej jakości oraz
o aktualnych terminach przydatności do spożycia.
12. Każdy dostarczony produkt nie może odbiegać od Polskich Norm, na każde żądanie
Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni
certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
13. Dostarczane produkty spełniać muszą prawem określone wymogi dla tych produktów
w tym wymogi zdrowotne. Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu
z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy
otwieracza mechanicznego. Produkty spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych,
nienaruszonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenie Ministra
Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych
rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015r. poz. 29). Opakowania produktów spożywczych
powinny zawierać takie informacje jak: nazwę
produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz
i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej
trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania.
14. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego użyczenia skrzynek przy każdorazowej dostawie
towaru do Zakładu na okres do następnej dostawy.
15. Dostarczane produkty muszą być świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą
dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego
produktu, z zastrzeżeniem:
- produktami świeżymi z bieżącej produkcji, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż
5 dni od dostawy.
16. Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem zawartym w złożonej ofercie,
a w przypadku dostawy produktu równoważnego Zamawiający wymaga, aby opakowanie tego
produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych
wymagań minimalnych (parametrów) dla danego produktu (gramatura, zawartość procentowa
poszczególnych składników, wydajność z opakowania, wartość odżywcza itp.) wskazanych
w ofercie.
17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte,
nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do
niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.
18. Jakość organoleptyczna żywności, której nie można ocenić przy przyjęciu towaru, sprawdzana
jest przy produkcji. W przypadku nie spełnienia wymagań, surowiec zostanie zwrócony dostawcy,
a fakt ten zostanie odnotowany w formularzu reklamacyjnym.
W przypadku nieodpowiedniego oznakowania oraz środków spożywczych po dacie minimalnej
trwałości lub przekroczonym terminie przydatności do spożycia, nastąpi odmowa przyjęcia
odnotowana w formularzu reklamacyjnym.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dnia 01.07.2024 r. przez okres 12
miesięcy na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, telefonicznie lub za pomocą
poczty elektronicznej.
IV. WARUNKI PŁATNOŚCI
Wymagany termin płatności wynosi 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury, po dostawie każdej partii towarów. Płatność nastąpi przelewem na konto
Wykonawcy.
V. KRYTERIA OCENY OFERT:
Głównym kryterium wyboru będzie zaoferowana cena -100%.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1.Wykonawca powinien przygotować ofertę na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego
zapytania.
2. Pod uwagę będą brane tylko oferty pełne tzn. zawierające wycenione wszystkie pozycje.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo
skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
3. Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji szczegółowych
warunków zamówienia.
4. Badaniu i ocenie podlega tylko najkorzystniejsza oferta. Pozostałe oferty nie podlegają
weryfikacji.
5.W przypadku, gdy oferta zawiera rażąco niską cenę, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do
złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest
najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące
powoduje odrzucenie oferty.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów
lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego zaproszenia, Zamawiający do ich
uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest
najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie
powoduje odrzucenie oferty.
7. Zaproszenie, a także warunki zaproszenia mogą być zmienione lub odwołane.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zaproszenia bez podania przyczyny, bądź
zamknięcia zaproszenia bez wyboru którejkolwiek z ofert.
9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem zastosowanie mają przepisy
Kodeksu cywilnego.
VII. TERMIN I SPOSÓB PRZEKAZANIA OFERT:
1. Ofertę można złożyć osobiście w terminie do dnia 14.06.2024 r. do godziny 15.00
w sekretariacie Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie przy ul. Kościuszki 58
lub za pośrednictwem poczty e-mail.
Na kopercie/w tytule należy zamieścić adnotację: „Oferta cenowa na zakup i dostawę
artykułów żywnościowych”
UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do
Zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką
pocztową lub kurierską)
2.Termin otwarcia ofert 17.06.2024 r. godz. 10.00
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców e- mailowo.
IX. OSOBA DO KONTAKTU
Anita Chruścińska Tel kont. 516086401
e-mail : zaz@zazradziejow.pl
Załączniki:
Załącznik nr 1 Produkty ogólnospożywcze
Załącznik nr 2 Pieczywo
Załącznik nr 3 Owoce i warzywa i produkty podobne
Załącznik nr 4 Owoce i warzywa mrożone
Załącznik nr 5 Mięso ryb
Załącznik nr 6 Produkty mleczarskie
Załącznik nr 7 Mięso i produkty mięsne
Załącznik nr 8 Świeże mięso drobiowe
Załącznik nr 9 Oleje
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiającego w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Aktywności Zawodowej
w Radziejowie.
• inspektorem ochrony danych osobowych w ZAZ jest Pan Paweł Maćkowiak :
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: dostawę artykułów
żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie prowadzonym w trybie
zapytania ofertowego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy PZP;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Załączniki

Nazwa Data Rozmiar
Mięso i produkty mięsne-załącznik nr 7.doc 2024-05-28 15:05:34 73 KB
Mięso ryb- załącznik nr 5.doc 2024-05-28 15:05:34 46 KB
oleje załącznik 9- do wysłania.doc 2024-05-28 15:05:34 41 KB
Owoce i warzywa mrożone-załącznik nr 4-bip.doc 2024-05-28 15:05:34 57 KB
Owoce, warzywa i produkty podobne-załączni nr 3.doc 2024-05-28 15:05:34 103 KB
Pieczywo-załącznik nr 2.doc 2024-05-28 15:05:34 69,5 KB
Produkty mleczarskie- załącznik nr 6.doc 2024-05-28 15:05:34 56 KB
Produkty ogólnospożywcze -załącznik nr 1.doc 2024-05-28 15:05:34 164 KB
Świeże mięso drobiowe-załącznik nr 8.doc 2024-05-28 15:05:34 48 KB
załącznik nr 2- projekt umowy Żwyność 30.04.2024 r..doc 2024-05-28 15:05:34 72,5 KB